עמוד הבית תחזית שבועית מצב הים מפלס הכנרת מזג אוויר בחרמון תחזית עולמית מכם גשם English
הפוך לדף הבית מחשבוני מזג אוויר תצפיות גשם    


שת"פ
Start
רוטר
 width=
תחזית מזג אוויר
כמויות גשם
מכ"ם גשם SAT24
מזג אוויר בעולם
תחזית באפליקציה
RSS מזג אוויר
תמונות לווין
מודלים מזג האוויר
מזג אוויר - גשם
שינויי אקלים
מכ"ם גשם
 width=
אקלים
תחזית חודשית
שינויי אקלים בישראל 2009-2024
שירותי מזג אוויר
שירותי מזג אוויר
אקלים - גשם מזג האוויר
גשם שלג
גשם, טמפרטורות
מזג אוויר גשם קיצוני
שלג גשם מזג אוויר
חיזוי שלג - גשם
מכם ברקים - גשם
שלג בירושלים
תפרוסת גשם
נזקי גשם, מזג אוויר
מדידת גשם
אתרי מכ"ם גשם
יוטיוב מזג אוויר
מכ"ם גשם גוגל
 width=
מזג אוויר באתר
מזג האוויר לאתרים

מזג אוויר בישראל
מזג האוויר בירושלים
מזג אוויר מכם גשם
מכ"ם גשם
מכם גשם
מזג אוויר
תחזית גשם
 
תצפיות מזג האוויר בישראל  • אתר החרמון  • בנטל  • צפת
 • ירושלים  • תל אביב  • ראשון לציון
 • באר שבע  • ים המלח  • אילת
מכם גשם
תחזית 12 יום
מזג אוויר  • אתר החרמון  • צפת  • נהריה  • חיפה  • טבריה
מזג אוויר  • ירושלים  • נתניה  • תל אביב  • מודיעין
מזג אוויר  • באר שבע  • מצפה רמון  • ים המלח  • אילת
שינויי האקלים- הקטסטרופה כבר כאן
09/10/2018 11:25:09

שינויי האקלים- הקטסטרופה כבר כאן

הקטסטרופה האקלימית כבר כאן, הניסיונות להפחית את פליטת גזי החממה ברחבי העולם מאז וועידת קיוטו בשנת 1998 ועד ועידת פריז 2015 נחלו כישלון חרוץ. הסיבה לכישלון המתמשך נגרם מחוסר הבנה בסיסי לגודל האיום. מאז ועידת קיוטו ועד והסכם האקלים בפריז המנהיגים בעולם זרעו חול בעיניים של הציבור עם הסכמים שלא היה בהם שום דבר לטובת האקלים. כל העולם הצביע בעד כל הסכם שהיה.. ובשורה התחתונה לא נעשה דבר. ביוני 2017 ביטל נשיא ארה"ב את הסכם פריז ופרש ממנו. התגובה הייתה קולנית מאוד והוטחו האשמות כבדות כנגד טראמפ. אולם מסתבר כי טראמפ צדק !!

דו"ח חדש שהוציא לאחרונה הממשל האמריקאי , כאשר הנשיא היינו טראמפ.. מכיר בהתחממות הגלובלית ואף רומז כי מדובר בהתחממות מהירה מאוד. על פי הממצאים עולה כי עד סוף המאה ה-21 צפויה הטמפרטורה הממוצעת בכדור הארץ לזנק בלא פחות מ-4 מעלות צלזיוס. המשמעות היא שהטמפרטורה ביבשות תזנק בכ-7-8 מעלות צלזיוס עד סוף המאה. ממצאים מפחידים ומדאיגים כאחד הוצגו בדו"ח זה. על פי הדו"ח תוך כמה עשרות שנים יבשת אפריקה תיהפך למדבר שאינו מאפשר חיים . התוצאה : עלייה אסטרונומית בפליטי האקלים. אזורים נוספים בעולם צפויים להתייבש לחלוטין ולהתחמם מאוד עד כדי כך שלא ניתן לחיות בהם יותר. האזורים המוזכרים בדו"ח הם: דרום סין, חלקים מאמריקה הדרומית והמזרח התיכון. משמעות: זינוק אדיר במספר פליטי האקלים.

על פי הדו"ח מפלס המים צפוי לעלות בכ-50 ס"מ דבר שעשוי להציף את כל רצועת החוף ברחבי העולם ולהביא למספר אסטרונומי של פליטי אקלים שעשויים לעבור את 2 מיליארד בני אדם עד סוף המאה הנוכחית !

בשונה מדוחות אקלימיות אחרות שהיו בשנים האחרונות דו"ח זה היינו הנאמן ביותר שהיה ומצביע על הכשלים האמיתיים בכל הקשור בשינויי האקלים והתמודדויות עמו. מחברי הדו"ח מציינים כי כבר נעשה נזק למערכת האקלימית העולמית והנזק שנעשה אינו ניתן לתיקון ! הפעולות להפחתת גזי החממה בעולם היו סוג של " פייק ניוז " ולא באמת נעשה צמצום בכמות האבסולוטית של גזי החממה הנפלטים. גם בשנת 2018 נמשכת המגמה מאז ועידת קיוטו בעלייה של גזי החממה בעולם למרות " הצמצום". כיום הגענו לנקודה בה יש צורך בהפסקה מוחלטת ( לא צמצום..) בשימוש בפחם ,נפט וגז בכל רחבי העולם. הדו"ח מציין עוד כי במצב כיום אי אפשר לעשות שינוי כזה.. כלומר ממשל טראמפ בה ואומר לכל העולם מהמנהיגים ועד לתושבי העולם.. תקשיבו כרגע אין שום דבר שנעשה לעצור את ההתחממות והיום אנחנו גם לא יכולים לעצור את ההתחממות.. זו האמת תתמודדו !

לצערי על אותם דברים התרעתי לא אחת כאן באתר מזג האוויר בישראל במהלך 18 השנים האחרונות. יש לפעמים לדעת להסתכל בעיניים ולהביט היטב במראה ולראות את המציאות כפי שהיא. מדיניות " הבת יענה" של להכניס את הראש בחול ולחתום על הסכמים מגוחכים שלא פוטרים כלום לא יעזור..

הגישה כיום של ממש טראמפ לנושא כאל משהו שעשוי להביא לשינוי רדיקאלי בכל העולם בלי שאנחנו האנושות יכולים לעשות משהו הוא הדבר האמיתי והנכון !    מדוע ? מכיוון שעכשיו בפעם הראשונה בהיסטוריה מדברים אמת על מצב שינויי האקלים.. כאשר תושבי כדור הארץ יפנימו מסר זה ויבינו מה צפוי לקרות תוך פחות מ-100 שנה ברחבי העולם, אולי לא להם אישית.. אך לילדיהם ובטוח לנכדים שלהם הרצון לשינוי יבוא מלמטה.. ויכריח את המנהיגים מכל העולם לשנות פאזה ולשנות באמת את הכלכלה העולמית ואת השימוש בנפט מול אנרגיות מתחדשות..

השאלה הנשאלת האם לא מאוחר מידי ? על פי הדו"ח האמריקאי תוך 10 שנים מהיום באם לא יעשה שינוי משמעותי בפליטות גזי החממה אנו עשויים לעבור את רף 1.5 המעלות אותו רצו למנוע בהסכם פריז לפני כשנתיים. התוצאה תהיה שינוי דרמטי נוסף באקלים העולם, המשובים החיובים של התחממות הגלובלית יתגברו והסיכוי להגיע לרף 2 מעלות המסוכן יותר גם אם צמצום משמעותי ואמיתי בפליטת גזי החממה. באם נמשיך להתנהג כאילו לא קרה כלום אנו עשויים למצוא את עצמנו בסוף המאה עם התחממות של 4 מעלות.

אפליקציית מזג אוויר , תחזית מזג האוויר תחזית מזג אויר מזג אויר מכם גשם,מכ"ם גשם תחזית מזג האוויר בישראל.


 

מזג אוויר בישראל

מכם גשם, תחזית מזג אוויר , מצב הים, תחזית גשם, מכם גשם , מזג אוויר . תחזית מזג האוויר 

מזג אוויר 

מצב הים , אוויר מכם , תחזית מכם , מכ"ם גשם , מזג אוויר מכ"ם גשם , מכם גשם

תחזית מזג אוויר מכם גשם , מזג אוויר מכ"ם גשם ,האוויר מכם גשם , האוויר מכ"ם גשם

מזג אוויר  , מכ"ם הגשם , מזג אויר , מכ"ם מזג אוויר, תחזית גשם, מזג אוויר , מזג האוויר  מזג אוויר מכ"ם, מזג האוויר , מזג אוויר , מזג אוויר' תחזית מזג אויר , תחזית מזג האוויר .  מזג אוויר בתל אביב, גשם. . מכם גשם , גשם ,  מזג אוויר  , מזג האוויר, תחזית מזג אויר, מזג אוויר - מכם , גשם . תחזית מזג אוויר: מזג האוויר 

תחזית גשם -מזג אויר תחזית מזג האוויר מכם גשם  -  גשם

מזג אויר, תחזית מזג אוויר, תחזית מזג האוויר, מזג אוויר -  גשם, תחזית ,מזג אוויר, מזג האוויר, תחזית מזג אוויר ,מזג האוויר,  תחזית מזג אוויר , תחזית מזג אוויר תחזיות ,תחזית מזג אוויר  תחזית מזג האוויר . תחזית מזג אוויר , מכם גשם . מכם מזג אוויר, מכם גשם , מזג אוויר ,מזג אוויר

תחזית גשם, מכ"ם מזג אוויר,  מכם גשם , מכם גשם ,מכ"ם  , מכם גשם- מכ"ם גשם- גשם - מכם גשם -מכ"ם הגשם , מזג אוויר ,מזג אוויר -מכ"ם גשם תחזית מזג אוויר . ,תחזית מזג האוויר - מזג האוויר  ,מזג האוויר : גשם ,

תחזית מזג האוויר · מזג האוויר . מכם גשם ,תחזית גשם, תחזית גשם , מכ"ם גשם 

   הוסף למועדפים קבע כאתר הבית תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות חיפוש מורחב מפת אתר צור קשר   

כל הזכויות שמורות 2024-2002 © אתר מזג האוויר בישראל בע"מ
שודרג ע"י קהילהנט רשת חברתית תפעולית לארגונים וישובים
האתר מיועד לדפדפן אינטרנט אקספלורר ,פירפוקס וכרום