עמוד הבית תחזית שבועית מצב הים מפלס הכנרת מזג אוויר בחרמון תחזית עולמית מכם גשם English
הפוך לדף הבית מחשבוני מזג אוויר תצפיות גשם    


שת"פ
Start
רוטר
 width=
תחזית מזג אוויר
כמויות גשם
מכ"ם גשם SAT24
מזג אוויר בעולם
תחזית באפליקציה
RSS מזג אוויר
תמונות לווין
מודלים מזג האוויר
מזג אוויר - גשם
שינויי אקלים
מכ"ם גשם
 width=
אקלים
תחזית חודשית
שינויי אקלים בישראל 2009-2024
שירותי מזג אוויר
שירותי מזג אוויר
אקלים - גשם מזג האוויר
גשם שלג
גשם, טמפרטורות
מזג אוויר גשם קיצוני
שלג גשם מזג אוויר
חיזוי שלג - גשם
מכם ברקים - גשם
שלג בירושלים
תפרוסת גשם
נזקי גשם, מזג אוויר
מדידת גשם
אתרי מכ"ם גשם
יוטיוב מזג אוויר
מכ"ם גשם גוגל
 width=
מזג אוויר באתר
מזג האוויר לאתרים

מזג אוויר בישראל
מזג האוויר בירושלים
מזג אוויר מכם גשם
מכ"ם גשם
מכם גשם
מזג אוויר
תחזית גשם
 
תצפיות מזג האוויר בישראל  • אתר החרמון  • בנטל  • צפת
 • ירושלים  • תל אביב  • ראשון לציון
 • באר שבע  • ים המלח  • אילת
מכם גשם
תחזית 12 יום
מזג אוויר  • אתר החרמון  • צפת  • נהריה  • חיפה  • טבריה
מזג אוויר  • ירושלים  • נתניה  • תל אביב  • מודיעין
מזג אוויר  • באר שבע  • מצפה רמון  • ים המלח  • אילת
הוריקן סנדי סיכום
21/11/2019 10:44:56
הוריקן סנדי סיכום

אתר מזג אוויר בישראל פותח ערוץ חדשות עם התקרבות הוריקן סנדי לניו יורק.דיווחי חדשות מקו החוף שצפוי לחטוף את עין הסערה לקראת יום שני בלילה-יום שלישי בבוקר.הסופה צפויה לפקוד את ניו יורק לפחות במשך 48 שעות.
 
ראדר גשם - מכם גשם מעל ניו יורק ומעל קו החוף המזרחי של ארצות הברית שידור חי
אנימציית משקעים בחופי ניו יורק וחופי מזרח ארה"ב - מצב עכשווי
משדר חדשות מיוחד כולל תחזית בעיר ניו יורק . חדשות בשידור חי מהעיר ניו יורק כולל מצלמות  
מצלמה מקו החוף בפלורידה כולל מזג אוויר אונליין + שעון מקומי 
תחזית מזג האוויר עדכנית לכל קו החוף,נתוני מזג אוויר און ליין
 
המשך עידכוני החדשות ודיווחים על הנזקים של הסערה העזה בדף 
 
בתאריך 30-10-12 שעה 8:27 שעון ישראל
אם כל הסופות הוריקן סנדי 
הוריקן סנדי הכתה בחופי ניו יורק בשעה 2:00 לפנות בוקר שעון ישראל עם מהירות רוחות של 130 קמש.הוריקן סנדי מוגדר כאסון הטבע הגדול ביותר בארצות הברית.
נזקי מזג האוויר כתוצאה מהסופה נאמדים כבר עכשיו ב-7 מיליארד דולר וחוששים שהנזק צפוי להגיע ל-20 מיליארד דולר.רק לשם הבהרה הנזקים של הוריקן איירן הגיעו ל-10 מיליארד דולר.הוריקן קתרינה שפגע בקטגוריה 5 מתוך 5 בניו אורלינס גרם לנזקי שיא של 46.6 מיליארד דולר.
הוריקן סנדי  שהוגדר עד אתמול "אם כל הסופות בארה"ב " החלה לפגוע כבר אמש בקו החופים המזרחיים של ארצות הברית וגרמה להצפות קשות בחלקים נירחבים מהאזורים הללו.
היום בשלה הסופה לא יתקיים המסחר בבורסה בניו יורק (בוול סטריט).כל אזור וול סטריט מוצף לחלוטין.בשעות הערב ,אמש,נפגעה גם תחנת כוח במזרח מנהטן.בשלב זה נמסר באתרי החדשות בארצות הברית כי 5 מליון בני אדם נותקו מחשמל מקו החוף בפלורידה בדרום ועד ניו גרסי בצפון.
הרכבת התחתית סגורה אף היא ונמסר על הצפות קשות באזור,גובה המים עלה מעל למטר.
עד לשעות הבוקר (שעון ישראל) דווח על 13 הרוגים בארצות הברית כתוצאה מסופת ההוריקן סנדי,5 בני אדם נהרגו בעיר ניו יורק.
הסופה העזה הגיע לפנות בוקר גם לקנדה שם נמסר על הרוגה אחת שנפגעה מחפצים שעפו ברוח החזקה.מספר הרוגים היו גם במדינות נוספות בארה"ב ביניהם:במרילנד,קוניטקט,פנסילבניה,ומערב וירג'יניה.בחופיה הדרומיים של ניו גרסי נמסר על הצפות קשות מאוד,מפלס המים עלה במספר מקומות וקבע שיא חדש מאז 1960.
תחזית מזג האוויר היום:
על פי תחזיות של חזאים בשירות המטאורולוגי בארצות הברית עולה כי סופת ההוריקן ( מקור טרופי) הפכה ביממה האחרונה לסופה קרה ואיבדה את המאפיינים הטרופיים שלה.בצפון מערב הסופה החלו לרדת שלגים כבדים.כתוצאה מהאוויר הקר בשכבות הגבוהות הסופה נעה לפנים המדינה במקום צפונה וצפויה ביממה הקרובה לפגוע קשות גם במדינת וושינגטון שם צפויים שיטפונות ענק.טמפרטורות בניו יורק היום 14-7 מעלות מזג אוויר גשום וסוער.
 
בתאריך 29-10-12 שעה 23:50 שעון ישראל
הסופה העזה סנדי החלה לגרום נזקים
הנשיא אובמה הזהיר לפני מספר שעות שהוריקן סנדי עשוי לגרום להפסקת התחבורה הציבורית לזמן ארוך ולהפסקות חשמל ממושכות.על פי התחזית העדכנית הוריקן סנדי צפוי להיכנס לחופי ניו יורק בקטגוריה 2 מתוך 5.הלחץ האטמוספרי במרכז עין הסופה הגיע ל-940 מיליבר הנמוך ביותר שנמדד בארצות הברית.בנתיים:עידכוני נזקי הוריקן סנדי לאורך קו החוף של מזרח ארה"ב עד עכשיו עוד לפני השיא:
1.בניו יורק קרסו למעלה מ-100 עצים
2.הצפות קשות באטלנטיק סיטי
3.הצפות קשות מאושן סיטי
4.ניתוקי חשמל גם בניו גרסי,בשלב זה כ-50 אלף בתים נותקו מהחשמל.עד כה נותקו כ-800 אלף בני אדם ב-12 מדינות מהחשמל.
5.שלג החל לרדת במערב וירגיניה ועשוי להצטבר לגובה רב ולחסום את כל הצירים.
 
בתאריך 29-10-12 שעה 23-20 שעון ישראל
הוריקן סנדי צפויה להכות בניו יורק בעוצמה אדירה
הוריקן סנדי מתחזקת בשעות האחרונות,עוצמת הרוחות הגיע לכ-150 קמ"ש,חזק יותר ממה שהחזאים בארצות הברית חזו.במהלך בשעות האחרונות נגרמו נזקים רבים בחופי מזרח ארצות הברית.מים רבים החלו להציף את דרום מנהטן ואת שדות התעופה בניו יורק ובניו גרסי.בשעה זו מנותקים כחצי מליון תושבים מזרם החשמל.בבירה ווישנגטון נסגרו 2 שדות התעופה עד להודעה חדשה.מספר הטיסות שבוטלו הגיע ל-10 אלף.
הנשיא אובאמה הפציר באנשים הגרים קרוב לקו החוף להתפנות מחשש לחייהם.
הוריקן סנדי "גנב" את ההצגה באתרי החדשות המרכזיים בארה"ב והבחירות בארצות הברית נדחקו למקום ה-2.
תחזית מזג האוויר לשעות הקרובות בחופי מזרח ארצות הברית:
החזאים בארצות הברית מכנים את הוריקן סנדי "מפלצת" ,מדובר בסערה החזקה ביותר שפקדה את קו החוף המזרחי של ארצות הברית מאז תחילת המדידות.האוויר הקר בשכבות הגבוהות ינוע הלילה מערבה וישהה מעל אזור ניו יורק,באותו הזמן הוריקן סנדי תצפין ותכה בניו יורק.שילוב זה הוא שילוב קטלני שעשוי להפוך את הוריקן סנדי להוריקן "על" שצפוי לגרום לנזקים גדולים ביותר.על פי תחזית מזג האוויר עין הסערה צפוי לפגוע בקו החוף של ניו יורק בין השעה 2 לפנות בוקר - 4 לפנות בוקר שעון ישראל.
 
בתאריך 29-10-12 שעה 11:47 בבוקר שעון ישראל
הוריקן סנדי מתחזקת שוב 
על פי אתרי החדשות בארצות הברית הוריקן סנדי מתחזקת בשעות האחרונות וצפויה להגיע לאזור ניו יורק בשעות הערב.מהירות הרוח הגיע עד ל-140 קמ"ש לאחר שביומיים האחרונים נחלשה מעט הסופה ומהירות הרוחות היו כ-120 קמ"ש.כתוצאה מהוריקן סנדי גוגל ביטלה אירוע השקה שהיה אמור להתרחש היום בעיר ניו יורק.מספר הטיסות שבוטלו עד כה עלה ל-7000 ביניהם טיסות בנלאומיות וטיסות פנימיות.
חזאים ומומחים בארצות הברית חוששים כי הנזק מהסופה בארצות הברית יגיע ל-18 מיליארד דולר.ראש העיר של ניו יורק היל לפנות את אזור A האזור הנמוך ביותר של העיר מחשש לשיטפונות והצפות.הלימודים היום בניו יורק אינם מתקיימים והם צפויים להתחדש רק לאחר מעבר הסופה העזה.
 
עדכון החדשות מגה סופה צפויה להכות בניו יורק תאריך 29-10-12 בשעה 10:15
חשש מאסון חסר תקדים בניו יורק
הוריקן סנדי ממשיך להתקדם לעבר ניו יורק.עד כה הוכרז מצב חירום ב-9 מדינות בארצות הברית ביניהם:וירגיניה,ניו יורק,רוד איילנד,פנסילבניה,מסצוסטטס,ניו גרזי,צפון קרולינה,מרילנד וקונטיקט.על פי התחזית בקונטיקט אף צפויים שלגים בימים הקרובים.מעל ל-3000 טיסות בוטלו עד כה.ברחבי ניו יורק יש נהירה גדולה לחניות ולסופרמרקטים בקנייה של כל מה שיש.הטמפרטורות החזויות היום בניו יורק 15-8 מעלות.

בתאריך 29-10-12 שעה 8:46 בבוקר שעון ישראל
הוריקן סנדי צפוי להיות ההוריקן החזק ביותר שיפגע בניו יורק מאז תחילת המדידות.מצב חירום הוכרז בניו יורק ובעיר וושינגטון 10 ימים לפני הבחירות בארצות הברית בין אובאמה לבין מיט רומני.
סקירה סינופטית:
סופת ההוריקן,סופה טרופית אשר מקבלת את האנרגיה העיקרית ממי האוקיינוס החמים.הוריקן סנדי עברה דרך הקריביים וגרמה שם נזקים גדולים לרכוש,כ-41 בני אדם נהרגו.בימים האחרונים נעה הסופה צפונה לעבר חופי מזרח ארצות הברית.
בדרך כלל כאשר הסופה נעה צפונה היא עוברת מעל מים קריים יותר ובצורה זו היא נחלשת והופכת בהדרגה לסופה טרופית.כמו כן כאשר סופות ההוריקן "עולות" מעל היבשה הקרה יותר הן נחלשות מאוד.הפעם המצב הסינופטי מורכב הרבה יותר ולראשונה בהיסטוריה סופת הוריקן תיתקל באוויר קר קוטבי,מערכת חורפית ראשונה מצפון.התנגשות בין שני גושי אוויר אילו החם (הוריקן סנדי) עם הקר (מערכת חורפית מהצפון) צפוי להתרחש מעל העיר ניו יורק-ניו גרסי מחר בלילה כאשר עין הסופה צפוי להיכנס מקו החוף המשותף לתוך פנים המדינה.
מכיוון שמדובר באפיק רום קר במיוחד הסופה עשויה להתחזק עוד יותר ולא להיחלש כמו בדרך כלל.וזה המתכון לסופת על,מפלצתית שטרם ניראתה מעולם.ניו יורק מוקמת בגובה פני הים וישנם אזורים רבים בה שהגובה שלהם הוא אף מתחת לפני הים,הרכבת התחתית לדוגמא.כמויות הגשמים שצפויות לרדת באזור עשויות להגיע ל-300-500 מ"מ גשם תוך 48 שעות,הגשמים העזים עשויים לרגרום להצפות ענק ולשטפונות במקומות הנמוכים של העיר,בין הייתר קיים חשש מהצפת הרכבת התחתית.הסופה תגיע עם עוצמות רוח של 120 קמ"ש דבר שיגרום לגלים גבוהים שישטפו את קו החוף של העיר,גובה המים שיעלה יציף אף הוא את האזורים בתוך העיר והדבר עשוי ליצור קססטרופה של ממש.הפרש הטמפרטורות העצום בין הקרקע
לשכבות הגבוהות עשוי לגרום לסופות ברד עזות שיסתמו את פתחי הניקוז בעיר ויגרמו לשיטפונות היסטוריים.כמו כן יתכנו תאי טורנדו להיווצר מעל העיר ולזרוע הרס רב.החשש הנוסף הוא שהקור העז שיגיע מהצפון יגרום בסופו של דבר לירידת שלג כבד באזורים הצפוניים שישתקו את האזור ויגרמו להצפות ונזקים חמורים אף יותר.
היסטוריה של סופות עזות בניו יורק
בשנת 1938 פגע הוריקן בניו אינגלנד והביא למותם של 800 בני אדם.לדברי החזאים בארצות הברית קיים חשש חמור כי הוריקן סנדי תהיה חזקה ומסוכנת אף יותר.
הכנות לקראת הגעתה של הוריקן סנדי לניו יורק
בנתיים מתכוננים לבואו של ההוריקן,בניו יורק ובוושינגטון הוכרז על מצב חירום,התחבורה הציבורית בניו יורק הופסקה (הרכבות התחתיות).תנועת המטוסים אל העיר הופסקה אף היא ונמלי התעופה בניו יורק שותקו לחלוטין.
היום דווח על הפסקת המסחר בבורסה של ניו יורק לראשונה מאז אסון 11 בספטמבר.בכל האזור המושלים קוראים לתושבים שנשארו בבתים להצטייד במים ובמזון,כ-400 אלף איש פונו מקו החוף,קיים חשש שההצפות,הרוחות העזות יביאו להפסקות חשמל נרחבות שיקח כשבוע עד 10 ימים לתקנם.
כ-60 אלף אנשי המשמר הלאומי הועמדו בכוננות שיא,הצי האמרקאי הורה על פינוי ספינות מנמלים.
מערכת הבחירות בארה"ב אף היא נפגעה מהסופה ושני המתמודדים נאלצו לבטל קמפינים שונים במדינות רבות לאורך החוף המזרחי של ארצות הברית.יש לציין כי סופת ההוריקן סנדי צפויה לפגוע בכ-65 מליון בני אדם בחוף המזרחי של ארצות הברית.
השפעה על ישראל:
עקב החשש ממזג האוויר הסוער ביותר הצפוי בניו יורק חברת אל על ביטלה מספר טיסות שאמורות היו לצאת מנמל התעופה בן גוריון לניו יורק עד שהמערכת הסוערת תחלוף.על פי התחזית מזג האוויר הסוער בניו יורק צפוי במשך 48 שעות ברציפות,בין יום שני בלילה ליום רביעי בלילה. 

5-11-12 בשעה 9:30
מספר ההרוגים כתוצאה מהוריקן סנדי עומד על 113 בני אדם מתוכם 48 בני אדם בניו יורק,24 בניו גרסי,בפנסילבניה 13 בני אדם.
 
2-11-12 בשעה 08:00
הוריקן סנדי והתחממות הגלובלית
ב-2 העשורים האחרונים נשברים שיאי החום בעולם מידי מספר שנים.השנה האחרונה שהיה בה שיאי חום הייתה שנת 2005,אז פגע הוריקן קטרינה בעוצמה בניו אורלינס.ספטמבר 2012 היה דומה מאוד לשנת 2005 ואף שבר מספר שיאי חום נוספים.לדעת המדענים סופת ההוריקן סנדי ותוצאותיה נגרמו כתוצאה מעליית פני המים בכ-22 שנים ב-120 השנים האחרונות כתוצאה מהמסה מואצת של הקרחונים על פני הקרקע והתרחבות המים באוקיינוסים כתוצאה מהעלייה בטמפ.קיים חשש מסויים שבשנים הקרובות תושבי החוף המזרחי של ארצות הברית ואף ניו יורק יסבלו מסופות הוריקן חזקות יותר שעשויות לגרום לנזקים גדולים יותר. 
 
30-10-12 בשעה 18:05
הסופה נעה מקו החוף לפנים המדינה
הוריקן סנדי שהפך היום לסופה טרופית נעה מקו החוף של מזרח ארצות הברית לתוך פנים המדינה כאשר עוצמת הרוחות נחלשות בהדרגה אולם כמויות הגשמים מוסיפים להיות עצומות.קוטר הסערה כ-1500 מטר ועל פי התחזית הסערה צפויה לנוע לכיוון צפון בימים הקרובים.מספר הנספים בסופה עלה ל-33 בני אדם.
 
30-10-12 בשעה 17:25 שעון ישראל
ניו יורק הוכרזה כאזור מוכה אסון טבע
הוריקן סנדי נחלשת בשעות האחרונות אך עדיין מדובר בסופה טרופית עזה במיוחד שקוטרה מגיע ל-1500 ק"מ.הנשיא אובאמה הכריז על ניו יורק ,לונג איילנד כאזור מוכה אסון טבע.המשמעות היא שהממשל יעניק סיוע כלכלי לתושבים בשיקום הנזקים העצומים בעיר.עד כה כ-8 מליון בני אדם מנותקים מחשמל והם יאלצו להסתדר בעלטה בשעות הלילה במשך מספר ימים.במקביל נאלצו לסגור 2 כורים גרעיניים אחד בניו יורק ואחד בניו גרסי בעקבות הצפות.
מספר הטיסות שבוטלו עד כה עלה והגיע ל-14 אלף.התחבורה הציבורית בניו יורק עדיין משותקת לחלוטין.
בניו ג'רזי נפרץ סכר דבר שהביא להצפת שלושה עיירות באזור.נזקים גם בנפש כתוצאה מהוריקן סנדי ,18 בני אדם נהרגו עד כה בארה"ב בעקבות הסופה העזה.
שירות מזג האוויר הלאומי בארצות הברית דיווח כי הוריקן סנדי הולכת ונחלשת ומהירות הרוחות מגיעה ל-100 קמ"ש.הסערה צפויה להיכנס לפנים הארץ וכבר בשעות האחרונות יורדים גשמים כבדים בוושנגטון הבירה שם כ-5000 בתים נותרו ללא חשמל,מערכת התחבורה הושבתה חלקית.שלג צפוי גם בקנטקי לאחר שירד היום בווירג'יניה,ובאוהיו שם עצים קרסו מעומס השלג.
סופות שלגים עזות משתוללות באזור וירג'יניה,תוך מספר שעות נערמו באזור כ-60 ס"מ שלג וכל האזור נחסם לתנועה.החזאים בשירות המטאורולוגי בארצות הברית צפויים ירידת 2 מטר שלג באזור.
 
30-10-12 בשעה 10:30 שעון ישראל
שדות התעוופה בניו יורק מוצפים
הגשמים העזים והגלים הגבוהים שפקדו את חופי מזרח ארצות הברית גרמו להצפת שלושת שדות התעופה בניו יורק.על פי דיווחי החדשות עולה כי שדות התעופה:לה גארדיה,ניוארק,JFK נמצאים תחת מים.את אזור בורסת ניו יורק מציפים כ-3 מטר מים.
ההצפות הקשות גרמו לנזקים רבים בין הייתר בתחנת הכוח הגרעינית בניו ג'רזי ,2 בתי חולים  בניו יורק נפגעו קשות עקב הצפה  של החדרים התחתונים שם היו נמצאים הגנרטורים שלהם.חדשות ה-CNN דווחו הבוקר על שריפות ברחבי האזור ועל 50 בתים שעלו באש ברובע קווינס כתוצאה מקצרי חשמל שנבעו מההצפות הקשות.הצפות קשות גם במנהרות הרכבת התחתית בניו יורק,עד כה 7 רציפים הוצפו לחלוטין.לדעת המומחים בארה"ב התיקון יערוך הרבה מאוד זמן,חלק מההצפות נגרם בגלי הים הגבוהים שהציפו אזורים שונים,מים מלוחים אילו עשויים לגרום לנזקים חמורים מאוד לקווי הרכבת ולקווי החשמל.כמו כן שיאבת המים הרבים ממנהרות הרכבת התחתית עשויים לקחת גם הם בין 4 ימים ועד שבוע.
המשך השתוללות מזג האוויר בצפון מזרח ארה"ב אשר הביא לשיתוק כללי בכל צפון מזרח ארצות הברית מעלה חשש כי הנזק יגיע ל-100 מיליארד דולר כך על פי חדשות CNBC.על פי אתר החדשות צפוי הנזק לעמוד על כ-10 מיליארד דולר מידי יום ויקח יותר מ-10 ימים לשקם את קו החוף.
מספר ההרוגים בארה"ב ממשיך לעלות ועומד עכשיו על 25 בני אדם.מספר בתי האב המחוסרי חשמל עלה ל-7 מליון.
מהוריקן טרופי לסופת שלגים עזה
מזג אוויר השתגע לחלוטין,הוריקן סנדי הפך בשעות הבוקר של ישראל לסופת שלגים עזה וכבדה באזור וירג‘ניה .על פי התחזית וכמויות המשקעים צפויים לכסות את וירג‘ניה כ-2 מטר שלג בימים הקרובים.שלגים החלו לרדת גם באוהיו.השירות המטאורולוגי האמרקאי פרסם אזהרה מפני מפולות בוץ,סחף ושיטפונות באזורי החופים באזור באזור מפרץ צ'ספיק ושפכי הנהרות הסמוכים כמו גם במדינות מרילנד,דלאוור,וירג'יניה,פנסילבניה. 
 
30-10-12 בשעה 8:45 שעון ישראל
הצפות קשות בניו יורק 7 תחנות רכבת הוצפו
נהר איסט עלה על גדותיו בשעות האחרונות והציף לפחות 7 תחנות רכבת תחתית (ה"סאבוויי") בניו יורק.בעקבות הגשמים העזים קיים חשש מהחמרה נוספת בשיטפונות.מזג אוויר גשום וסוער צפוי היום גם וושינגטון הבירה פחות משבוע לפני הבחירות בארה"ב.הטמפרטורות היום בוושינגטון 10-5 מעלות.

אפליקציית מזג אוויר, תחזית מזג האוויר, תחזית מזג אויר, מזג אוויר מכם גשם, מכ"ם גשם, תחזית מזג האוויר בישראל

 

מזג אוויר בישראל

מכם גשם, תחזית מזג אוויר , מצב הים, תחזית גשם, מכם גשם , מזג אוויר . תחזית מזג האוויר 

מזג אוויר 

מצב הים , אוויר מכם , תחזית מכם , מכ"ם גשם , מזג אוויר מכ"ם גשם , מכם גשם

תחזית מזג אוויר מכם גשם , מזג אוויר מכ"ם גשם ,האוויר מכם גשם , האוויר מכ"ם גשם

מזג אוויר  , מכ"ם הגשם , מזג אויר , מכ"ם מזג אוויר, תחזית גשם, מזג אוויר , מזג האוויר  מזג אוויר מכ"ם, מזג האוויר , מזג אוויר , מזג אוויר' תחזית מזג אויר , תחזית מזג האוויר .  מזג אוויר בתל אביב, גשם. . מכם גשם , גשם ,  מזג אוויר  , מזג האוויר, תחזית מזג אויר, מזג אוויר - מכם , גשם . תחזית מזג אוויר: מזג האוויר 

תחזית גשם -מזג אויר תחזית מזג האוויר מכם גשם  -  גשם

מזג אויר, תחזית מזג אוויר, תחזית מזג האוויר, מזג אוויר -  גשם, תחזית ,מזג אוויר, מזג האוויר, תחזית מזג אוויר ,מזג האוויר,  תחזית מזג אוויר , תחזית מזג אוויר תחזיות ,תחזית מזג אוויר  תחזית מזג האוויר . תחזית מזג אוויר , מכם גשם . מכם מזג אוויר, מכם גשם , מזג אוויר ,מזג אוויר

תחזית גשם, מכ"ם מזג אוויר,  מכם גשם , מכם גשם ,מכ"ם  , מכם גשם- מכ"ם גשם- גשם - מכם גשם -מכ"ם הגשם , מזג אוויר ,מזג אוויר -מכ"ם גשם תחזית מזג אוויר . ,תחזית מזג האוויר - מזג האוויר  ,מזג האוויר : גשם ,

תחזית מזג האוויר · מזג האוויר . מכם גשם ,תחזית גשם, תחזית גשם , מכ"ם גשם 

   הוסף למועדפים קבע כאתר הבית תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות חיפוש מורחב מפת אתר צור קשר   

כל הזכויות שמורות 2024-2002 © אתר מזג האוויר בישראל בע"מ
שודרג ע"י קהילהנט רשת חברתית תפעולית לארגונים וישובים
האתר מיועד לדפדפן אינטרנט אקספלורר ,פירפוקס וכרום