עמוד הבית תחזית שבועית מצב הים מפלס הכנרת מזג אוויר בחרמון תחזית עולמית מכם גשם English
הפוך לדף הבית מחשבוני מזג אוויר תצפיות גשם    


שת"פ
Start
רוטר
 width=
תחזית מזג אוויר
כמויות גשם
מכ"ם גשם SAT24
מזג אוויר בעולם
תחזית באפליקציה
RSS מזג אוויר
תמונות לווין
מודלים מזג האוויר
מזג אוויר - גשם
שינויי אקלים
מכ"ם גשם
 width=
אקלים
תחזית חודשית
שינויי אקלים בישראל 2009-2024
שירותי מזג אוויר
שירותי מזג אוויר
אקלים - גשם מזג האוויר
גשם שלג
גשם, טמפרטורות
מזג אוויר גשם קיצוני
שלג גשם מזג אוויר
חיזוי שלג - גשם
מכם ברקים - גשם
שלג בירושלים
תפרוסת גשם
נזקי גשם, מזג אוויר
מדידת גשם
אתרי מכ"ם גשם
יוטיוב מזג אוויר
מכ"ם גשם גוגל
 width=
מזג אוויר באתר
מזג האוויר לאתרים

מזג אוויר בישראל
מזג האוויר בירושלים
מזג אוויר מכם גשם
מכ"ם גשם
מכם גשם
מזג אוויר
תחזית גשם
 
תצפיות מזג האוויר בישראל  • אתר החרמון  • בנטל  • צפת
 • ירושלים  • תל אביב  • ראשון לציון
 • באר שבע  • ים המלח  • אילת
מכם גשם
תחזית 12 יום
מזג אוויר  • אתר החרמון  • צפת  • נהריה  • חיפה  • טבריה
מזג אוויר  • ירושלים  • נתניה  • תל אביב  • מודיעין
מזג אוויר  • באר שבע  • מצפה רמון  • ים המלח  • אילת
ריכוז גזי החממה שבר את רף 400PPM
21/05/2020 09:45:55
ריכוז גזי החממה שבר את רף 400PPM
 
משבר האקלים,בתאריך 20-5-13 ריכוז גזי החממה שבר את רף 400PPM לראשונה מאז ומעולם ועמד על 400.11PPM.רף זה גבוה ב- 2.58PPM מהשנה שעברה.על פי קצב גידול גזי החממה באטמוספירה תוך שנתיים רף 400PPM יהיה במשך כל השנה.
נכון להיות כדור הארץ התחמם ב-0.8 מעלות לעומת הממוצע של המאה ה-20.יש לציין כי ההתחממות אינה שווה בכל העולם.בקטבים כבר היום חם ב-5-7 מעלות מהממוצע.הקרחונים בקוטב הצפוני הצטמצמו ב-30 אחוז.בישראל חלה עלייה של כ-2.5 מעלות ביחס לממוצע של שנים 1960-1990.
על פי התחזית האופטימית כדור הארץ צפוי להתחמם בכ-2.5 מעלות בממוצע עד סוף המאה.מה זה אומר? באם נתרכז בישראל אזי בעלייה של 0.8 מעלות הטמפרטורות עלו בכ-2.5 מעלות.הכפלה ב-3 בממוצע העולמי יעלה את הטמפרטורות בישראל בכ-7 מעלות ! ביחס לשנים 1960-1990.
מה זה אומר: בירושלים לדוגמא המממוצע בחודש יולי בין השנים 1960-1990 עמד על 28.2 מעלות.היום הממוצע סביב 31 מעלות.בשנת 2100 על פי צפי זה יעמוד הממוצע בחודש יולי עד 35 מעלות.יש לזכור שזה התרחיש האופטימי..באם נחשוב על התרחיש הפסימי של עלייה ב-4-6 מעלות אזי נגיע לממוצע של כ-40 מעלות ואף יותר.
על פי המדענים רף 400PPM היינו הרף הראשון שבו העלייה בטמפרטורות ברחבי העולם תהיה מורגשת בכל העולם אך ניסבלת.קצב עליית ריכוז גזי החממה באטמוספרה כה מהיר שהשינויים בכדור הארץ נמצאים "בפיגור".לאורך זמן רף זה עשוי להביא לעלייה של כ-2 מעלות בממוצע.יש לציין שרף זה נשבר מידי שנה והתוצאה תהיה הפשרה מהירה של השלגים בהרים ובקטבים בצורה מהירה הרבה יותר ממה שהמודלים חוזים כיום.
יש לזכור שבשנת 1850,תחילת המהפכה התעשייתית ריכוז גזי החממה באטמוספרה עמד על 280PPM בלבד.
עליית הטמפרטורות עשויה לגרום בין הייתר לקפיצה בגובה מפלס הים.עלייה של כ-1-2 מטר במפלס מים הים עשויה להציף את חופי העולם בהם מרוכזים מרבית בני האדם על פני כדור הארץ.
עליית הטמפרטורות תביא לגלי חום קשים וקטלניים באזורים נרחבים ביניהם: אפריקה,המזרח התיכון,חלקים מסין,חלקים מהודו,מערב ארה"ב,מרכז ארה"ב,דרום ארה"ב,דרום אירופה.
כמויות הגשמים היורדים ברחבי העולם עשויים לעבור שינוי.באזורים הטרופיים ירד עוד יותר גשם.הגשמים יתחזקו גם בצפון אירופה וברוסיה.מאידך קו המדבר צפוי לעלות מקו רוחב 29-30 כיום לקו רוחב 32-33.התוצאה לפחות לגבי ישראל היא התקדמות קו המדבר מאזור באר שבע עד למרכז הארץ ואפילו לצפונה בתרחיש הקיצוני.ירידה בכמויות המשקעים ועלייה בטמפרטורות תגרום להפיכת אזורים נרחבים בין קווי רוחב זה למדברי.לא יעזור התפלת מים במקרה הזה.
היערות יתייבשו ויכחדו כתוצאה משריפות,הירוק ישאר רק למשך 1-2 חודשים אחרי עונת החורף.עונת החורף תתקצר אף היא.אירועי שלג בהרים יעלמו.
התייבשות זו עשויה לגרום למחסור חמור במים בעיקר:אפריקה,מזרח התיכון,סין,הודו,מערב ארצות הברית,דרום מזרח אירופה.שינויים אילו עשויים לגרור תנועת מליוני בני אדם צפונה.במקרה כזה אף אחד לא יוכל לעצור זאת,מדינות רבות יפסיקו להתקיים כמדינת לאום.חלקם יהיוו מדינת מעבר לעבר מדינות צפוניות יותר ויש כאלו שיהיו עדים למלחמות רבות על משאבי המים.
לדעתי מדובר באיום הגדול ביותר על האנושות ! לצערי אני מנסה להתריע על כך כבר 20 שנה ללא הועיל.שנת 1998 שברה את שיאי החום הודות לאל ניניו חזק במיוחד.בשנת 2010 נשבר שיא החום כאשר נרשם מצב לה ניניה.הפשרת הקרחונים המאסיבית בקטבים בשנים האחרונות רק תגביר עוד יותר את התחממות כדור הארץ.
להערכתי ברגע שנעבור את קו 450PPM ׁ( תוך כ-17 שנים בקצב הנוכחי) אזי יתקשה מאוד על העולם לעצור את שינויי האקלים.
העשור הנוכחי הופך להיות קריטי יותר ויותר,האם לא יתחוללו שינויים דרמטיים בשעורי הפליטה של גזי החממה על 2025 מצבנו יהיה רע מאוד.
עד 2025 צפויה התחממות של כמעלה נוספת בישראל,בממוצע עולמי נגיע לכ-1.1-1.2 מעלות מעל הממוצע.יש לזכור שהעלייה של 0.8 מעלות חלה תוך 120 שנים.עלייה של 0.3-0.4 תתרחש תוך עשור אחד ועלייה של 0.8 מעלות נוספים תתרחש תוך 25 שנה מהיום ! כלומר בשנת 2040 נגיע לערך 1.6 מעלות בממוצע עולמי.ראו הוזהרתם..

עדכון 16.4.2020
ריכוז גזי החממה עומד על 413.4 PPM
 
ערוץ מזג אוויר בישראל תחזית מזג אויר  מזג אויר , מכם גשם, תחזית מזג האוויר בישראל.
 
weather 
מזג האוויר,מזג האויר,תחזית,תחזית מזג אויר,תחזית מזג אוויר
תחזית מזג האוויר,תחזית מזג האויר,תחזיות ל
 
תגיות: תחזית מזג האוויר, מזג אויר, מזג אוויר,מזג האוויר, תחזית,תחזית מזג אוויר, תחזית מזג האוויר,ים,רוח,משבר ,אקלים,מזג אויר,מזג אוויר ,מזג האוויר,תחזית .ערוץ מזג אוויר יומי ,תחזיות ל , משבר האקלים,גזי חממה,התחממות גלובלית,אפקט חממה,העולם מתחמם,עלייה בפליטות גזי חממה,עליית פני הים,עלייה בטמפרטורות,עליה במידות חום,ערוץ מזג אויר,חדשות מזג אויר,התחממות,בעולם,תחזית ערוץ מזג האוויר בישראל. משבר האקלים

israelweather.co.il 

 

מזג אוויר בישראל

מכם גשם, תחזית מזג אוויר , מצב הים, תחזית גשם, מכם גשם , מזג אוויר . תחזית מזג האוויר 

מזג אוויר 

מצב הים , אוויר מכם , תחזית מכם , מכ"ם גשם , מזג אוויר מכ"ם גשם , מכם גשם

תחזית מזג אוויר מכם גשם , מזג אוויר מכ"ם גשם ,האוויר מכם גשם , האוויר מכ"ם גשם

מזג אוויר  , מכ"ם הגשם , מזג אויר , מכ"ם מזג אוויר, תחזית גשם, מזג אוויר , מזג האוויר  מזג אוויר מכ"ם, מזג האוויר , מזג אוויר , מזג אוויר' תחזית מזג אויר , תחזית מזג האוויר .  מזג אוויר בתל אביב, גשם. . מכם גשם , גשם ,  מזג אוויר  , מזג האוויר, תחזית מזג אויר, מזג אוויר - מכם , גשם . תחזית מזג אוויר: מזג האוויר 

תחזית גשם -מזג אויר תחזית מזג האוויר מכם גשם  -  גשם

מזג אויר, תחזית מזג אוויר, תחזית מזג האוויר, מזג אוויר -  גשם, תחזית ,מזג אוויר, מזג האוויר, תחזית מזג אוויר ,מזג האוויר,  תחזית מזג אוויר , תחזית מזג אוויר תחזיות ,תחזית מזג אוויר  תחזית מזג האוויר . תחזית מזג אוויר , מכם גשם . מכם מזג אוויר, מכם גשם , מזג אוויר ,מזג אוויר

תחזית גשם, מכ"ם מזג אוויר,  מכם גשם , מכם גשם ,מכ"ם  , מכם גשם- מכ"ם גשם- גשם - מכם גשם -מכ"ם הגשם , מזג אוויר ,מזג אוויר -מכ"ם גשם תחזית מזג אוויר . ,תחזית מזג האוויר - מזג האוויר  ,מזג האוויר : גשם ,

תחזית מזג האוויר · מזג האוויר . מכם גשם ,תחזית גשם, תחזית גשם , מכ"ם גשם 

   הוסף למועדפים קבע כאתר הבית תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות חיפוש מורחב מפת אתר צור קשר   

כל הזכויות שמורות 2024-2002 © אתר מזג האוויר בישראל בע"מ
שודרג ע"י קהילהנט רשת חברתית תפעולית לארגונים וישובים
האתר מיועד לדפדפן אינטרנט אקספלורר ,פירפוקס וכרום